Aan en Afmelden

Aanmelden

Aanmelden bij SV Ratti kan door het volledig ingevulde aanmeldformulier, met een recente (digitale) pasfoto, op te sturen aan de ledenadminstratie.
Het aanmeldformulier is te downloaden via onderstaande knop.
Klik hier voor het aanmeld formulier.

Overschrijving nodig?
Ben je nu lid van een andere voetbalvereniging of in het afgelopen jaar lid geweest? Dan heb je overschrijving nodig. Dit houdt in dat wij jouw relatiecode nodig hebben om jou digitaal bij de bond als nieuw lid van onze vereniging aan te kunnen melden. De deadline hiervoor is 15 juni. Je wordt automatisch overgeschreven per 1 juli (indien je oude vereniging geen bezwaar heeft). Als je vragen over de overschrijving hebt, kun je altijd even bellen met de ledenadministratie, tel.nr. 06-46663685.

Afmelden

Per mail naar:
Raymond Lichtenberg    info@ratti.nl

Telefonisch:
Ledenadministratie: 06-43118847

Na 14 augustus:     halve contributie verschuldigd.
Na 31 december:   gehele contributie verschuldigd.

Zie ook de toelichting onder 'contributies'.