Volg ons op:

Commissie Technische Zaken

In het seizoen 2015-2016 is de commissie technische zaken in het leven geroepen. Deze commissie is één van de actiepunten uit het beleidsplan- en functieboek van onze vereniging. In de commissie zijn de verschillende afdelingen van de verenigingen vertegenwoordigd door de volgende personen:

- Bestuurslid Technische Zaken - VACANT
- Jeugdcoördinator – Robert Ruiterkamp
- Zondagafdeling, selectie – Gerard Waarle
- Zondagafdeling, overige teams – Raymond Lichtenberg
- Zondagafdeling, overige teams - Erik Tuinman
- Damesafdeling – Hanneke Nijenhuis

De commissie technische zaken heeft taken op het gebied van trainers en trainingen, teamindelingen, spelmaterialen, medische verzorging en adviseert over aanvangstijden van trainingen en wedstrijden. De nadruk van de commissie ligt daarmee op het voetbaltechnische deel van de vereniging. De commissie gaat zich buigen over een voetbaltechnisch beleidsplan.

Hoofdsponsoren

Schildersbedrijf Peters