Volg ons op:

Toernooien

Zondag 11 Juni 2023 Toernooidag Lagere Senioren

Voetbalfans opgelet! Op zondag 11 juni 2023 organiseren wij een seniorenvoetbaltoernooi op Sportpark de Eik in Kranenburg. We verwachten 8 voetbalteams uit de Achterhoek die met elkaar de strijd aan zullen gaan op het veld. Maar het toernooi is niet alleen voor de spelers, we nodigen ook graag toeschouwers uit om te komen genieten van een dag vol voetbal en gezelligheid.

Om het toernooi te realiseren zijn wij op zoek naar sponsoren die ons willen ondersteunen in de vorm van een financiële en/of natura bijdrage. Met jouw hulp kunnen we er een fantastisch toernooi van maken, waar nog lang over nagepraat zal worden. Als sponsor krijg je verschillende voordelen, zoals de mogelijkheid om jouw bedrijf te presenteren aan een breed publiek. We hebben verschillende sponsorpakketten samengesteld, waarbij je zelf kunt kiezen welk pakket het beste bij jouw bedrijf past. Uiteraard staan we open voor jouw eigen ideeën en suggesties. Kom met ons in contact door een email te sturen naar toernooien@ratti.nl.

Wij kijken enorm uit naar deze dag en kunnen niet wachten om alle deelnemende teams, toeschouwers en sponsoren te verwelkomen op Sportpark de Eik. Laten we er samen een onvergetelijke dag van maken!

Harm Welleweerd en Marek Oosterlaken

Voor het wedstrijdprogramma en poule-indeling Poule A klik HIER